明天~~是我一位朋友的生日,
但好遺憾我出席唔到為佢慶祝,
喺喥要同佢講聲sorry....
我都好希望可以為我每個朋友慶祝生日,
但因為我自己本身的問題, 而不能出席,
真係好對唔住, 好希望呢班朋友可以體諒一下我嘅情況,
我唔出席唔係唔當你地係朋友, 只係我的確不能出席.....
最後...祝我呢位朋友....
 
Happy Birthday!!
快d搵到個真命天子(因為已經唔細喇...都仲未真真正正拍過拖!)
做人開心d, 可以搵到自己既目標啦!!
 
仲有就係....(真心話嚟架)↓
希望妳唔好成日以為我唔妥妳啦!
大家識咗咁耐, 妳應該好清楚我性格,
我講野係咁倔, 但唔係怪妳乜野, 亦唔係唔鍾意妳...
我只係好多時都有果句講果句...
希望妳明白啦!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    曼麗 Manis 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()