好慶呀~好慶呀~好慶呀~好慶呀~好慶呀~好慶呀~好慶呀~好慶呀~好慶呀~好慶呀~
 
話我出e-mail唔諗清楚? 我地公司個名係"AFRICA LINK"呀, 唔係"SOUTH AFRICA LINK"呀。成日又話要將公司擴大去, 要做埋其他trade, 有人問又嫌賺得少又嫌嘥時間又嫌唔夠多....想我點呀? 你就冇所謂啫, 我仲要喺行內行架, 叫我點同人講我地AFRICA LINK只係做南非, 其他做唔到呀? 行家貨唔係貨咩? 埋consol都係要靠行家咋, 成日以為得罪行家唔緊要, 係呀...你梗係唔緊要啦, 但有冇諗過我呀? 我個名喺出面臭晒嘅話, 我仲洗做嘅? 哩行好細架咋。俾人地話AFRICA LINK喺非洲都唔強, 好馨香嗎? 要擴大乜貨都要接架啦, 對我嚟講冇論係direct客or行家都係客人, 做到就應該落力幫客人去做, 唔係點打響個名呀? 哩樣又話唔接果樣又話唔接...咁唔好叫我去同行家social啦, 識咗又點啫? 又唔同trade嘅, 有咩用呀? 除咗南非其他都唔接嘅話, 不如改名叫"SOUTH AFRICA LINK LOGISTICS LTD"啦...真是~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    曼麗 Manis 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()